Известие

Collapse
No announcement yet.

Какъв кабел за запалката

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Какъв кабел за запалката

    Искам да си сложа още едно гнездо като това за запалката, въпросът ми е какъв кабел използвам ???
    Така че да не се подпали нещо ....
    sigpic
    Alfa Romeo 156 2.4JTD
    Mazda CX-5

  • #2
    По-дебел ... не трябва да е тънък, защото консумацията е доста голяма и може да стане беля. Щом си тръгнал да слагаш втора запалка може да разглобиш и видиш колко е дебел кабела на оригиналната.
    Alfa Romeo 75 24V

    Comment


    • #3
      кво ще захранваш с този извод?
      колко ток ще е нужен?
      после смяташ си по очакваната консумация сечението на кабела и вуала

      ако не ти е ясно как се прави напиши
      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

      Comment


      • #4
        ... ами засега един йонизатор с филтър за пречистване и ароматизиране на въздуха. Зарядно за телефон, антирадар такива неща...

        За хладилника и кафе машината ще мисля по нататък
        sigpic
        Alfa Romeo 156 2.4JTD
        Mazda CX-5

        Comment


        • #5
          купе се къф да е тогава
          земи 1 квадрат всъщност - то ще ти стигне и да запалиш колата
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #6
            И аз съм мислил за гнездо в багажника , но се чудя и от къде да взема захранване и ще трябва ли реле , бушон .....
            166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

            Comment


            • #7
              Реле ще трябва ако искаш да го изключваш от вътре. Бушон задължително и най добре в началото на кабела до акумулатора от където може да вземеш плюс. Масата ще си я вземеш от багажника от някой винт. Не е нужно и тя да идва чак от отпред.
              Alfa Romeo 75 24V

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Venci
                Реле ще трябва ако искаш да го изключваш от вътре. Бушон задължително и най добре в началото на кабела до акумулатора от където може да вземеш плюс. Масата ще си я вземеш от багажника от някой винт. Не е нужно и тя да идва чак от отпред.
                е той ако ще го прави с бишони и прочее е добре да под напрежение само при контакт че иначе стават мизерии
                Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                Comment

                Working...
                X